luni, 30 martie 2009

Moda flamenco by Augustin & Came

Prezentarea de modă a creaţiilor semnate de Camelia şi Augustin Ghebaru vorbeşte despre integrare şi aspecte multiculturale mai bine decât zeci de simpozioane şi întâlniri cu comisii şi experţi. După ce am văzut amprenta pe care realităţile spaniole au lăsat-o în lucrările pictorului, acum Augustin şi soţia sa Camelia prezintă modul în care ei percep o parte importantă a culturii flamenco - vestimentaţia. Moda flamenco văzută de cei doi artişti români este o dovadă a creativităţii şi simţului artistic, rochiile fiind rezultatul multor ore de planificare şi de lucru. Prezentarea pe care Cami şi Augustin au numit-o "Sueño flamenco" ("Vis flamenco") este o continuare într-o altă notă, pe alte coordonate şi meridiane, a activităţii pe care ei au desfăşurat-o şi în România, înainte de a se stabili pe tărâmuri iberice. Comentariile mele de necunoscător sunt de prisos, aşa că vă las câteva imagini de la prezentarea care a avut loc la Hotelul Intur din Castellon, la care au participat ambasadorul României în Spania, Excelenţa Sa doamna Maria Ligor şi consulul României la Castellon, Liviu Popa.
Felicitări pentru Cami şi Augustin, dar şi pentru fete!








Fotografii realizate de Dragoş Iordache

3 comentarii:

catalina stanescu spunea...

fain!

si acum fara legatura cu prezentarea(felicitari auotrilor), cred ca flamenco place la fel de mult romanilor precum telenovela Regina; inca nu am gasit o explicatie de unde acest gust si slabiciune a romanilor pentru "orient"; o fi ceva de moment sau o fi de totdeauna?!

Anonim spunea...

va rog sa-mi spuneti unde pot sa gasesc filmari cu prezentarea am fost prezent dar n-am avut camera la mine

mersi

emil

Anonim spunea...

Bună Ziua!
Eu sunt Vlad, unul dintre membrii Radio Whisper, un radio anti-manele dedicat bloggerilor şi nu numai.
Am vizionat cu atenţie blogul tău şi vreau să spun că am fost foarte fascinat de ceea ce am găsit. Am fost atras de subiectele interesante şi de originalitatea articolelor. Felicitări ! Încep să îl citesc cu drag.
Noi promovăm la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tău ; am specificat sursa articolului şi am deschis şi un subiect pe baza acestuia. Dacă doreşti, poţi să ne recomanzi orice articol şi noi îl vom promova.
Cu scuzele de rigoare pentru acest mesaj de tip spam,acest mesaj este dedicat tie si la cei care merita care ii citim aproape zi de zi.
Ne-ar face plăcere, de asemenea, să ştim că ai dori să ne susţii în acest proiect de radio şi să accepţi o eventuală colaborare.
Pe Radio Whisper se difuzează toate genurile de muzică, exceptând manele şi piesele necenzurate, avem şi câteva emisiuni, ştiri etc. Ne-am propus să realizăm un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de susţinerea şi ajutorul tău şi al celorlalţi colegi bloggeri. Dorim să creăm o echipă numeroasă, de oameni cu un talent aparte şi m-am gândit că, poate, ai vrea să ni te alături şi să colaborăm, binenţeles, pe unul dintre domeniile care îţi place. Dorim, de asemenea,sa iti acordam un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile şi modul de a gândi al bloggerilor şi al ascultătorilor noştri.
Îţi mulţumesc pentru timpul acordat, iar acum îţi propun să adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tău şi să ne dai add la id-ul radiowhispercom sau un email radiowhispercom@yahoo.com pentru a discuta mai multe.www.radiowhisper.com
Mulţumesc,Cu stimă Vlad!