luni, 17 noiembrie 2008

Ialomiţa există!


De obicei nu scriu despre evenimente sportive, dar permiteţi-mi o excepţie. Liderul la zi al Ligii Naţionale de fotbal este Unirea Urziceni, după ce a învins pe Dinamo în deplasare. Daţi-mi voie să mă bucur pentru ialomiţenii mei, o echipă condusă de un antrenor priceput, Dan Petrescu şi să-i felicit pe jucători şi conducerea clubului. Poate unora nu le sunt cunoscute nume ca Onofraş, Pădureţu, Bilaşco sau Dănălache, dar echipa lor, supranumită "Chesea de Ialomiţa", este pe primul loc. Ialomiţa nu este de prea multe ori în centrul atenţiei, fiind "umbrită" de unele judeţele vecine mai mari şi mai cunoscute: Prahova, Buzău, Constanţa sau Ilfov. Mi-amintesc de campania desfăşurată de autorităţile unei mici provincii spaniole, Teruel, pentru a atrage atenţia asupra acestei regiuni. Campania de promovare se numea "Teruel existe!".
Aşa am putea spune şi noi, cei din Bărăgan: Ialomiţa există!

Niciun comentariu: